رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۹
شهردار قم در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت رئیس جمهور مطرح کرد

خدمات شهید آیت الله رئیسی در تاریخ ایران ماندگار شد

مطلب بدون عنوان 4611
شهردار قم در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی گفت: خدمات ماندگار سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر تارک تاریخ این مرزوبوم ماندگار و صداقت و خلوص نیت آن شهید بزرگوار چراغ راهی برای خادمان مردم خواهد بود.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، در پیام تسلیتی، خدمات سید الشهدای خدمت در ایران را ماندگار و خلوص نیت ایشان را چراغ راه برای خادمان مردم دانست.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر تلخ و جان‌کاه حادثه شهادت رئیس‌جمهور محبوب، جهادی و مردمی ایران اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان ازجمله آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام‌جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه کشور در حادثه سقوط بالگرد اندوهی است بی‌پایان که در باور نمی‌گنجد و باعث تألم و تأسف بی‌مثال شد.

تاریخ سرزمین کهن ایران و بیش از ۴۵ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره مملو از حوادثی تلخ و سخت بوده است که فراغ خادمان مردم و بزرگان این مرزوبوم را به‌دنبال داشته است، در کوران این حوادث دوام و قوام این نظام و انقلاب به لطف خداوند متعال هیچ‌گاه با از دست دادن بزرگان و مسئولین کشور دچار مشکل و چالش نشده است و در این برهه زمانی نیز به تعبیر رهبر معظم انقلاب هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

خدمات ماندگار این شهیدان درراه اعتلای ایران اسلامی و خدمت به ملت شریف، به‌ویژه سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بر تارک تاریخ این مرزوبوم ماندگار و صداقت و خلوص نیت آن شهید بزرگوار چراغ راهی برای خادمان مردم خواهد بود.

زبان قاصر و واژگان ناتوان در بیان عمق این مصیبت هستند که فراق دنیای فانی و سعادت اخروی را به‌پاس عمری جهاد و مجاهدت در مسیر خدمت به خلق، ارزانی بزرگوارانی داشت که در پیمودن راه حق و حقیقت استوار ماندند و در انتهای این مسیر نیز در هنگامه تلاش و خدمت با نثار جان خود به فیض عظیم شهادت رسیدند.

شهادت خادمان ملت شریف ایران اسلامی در حادثه سقوط بالگرد حامل ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در استان آذربایجان شرقی را به زعیم آزادی خواهان جهان و رهبر عزیز ایران اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده معزز شهدای حادثه، عموم ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی، قطعاً حرکت این نظام مقدس تحت لوای زعامت ولی امر مسلمین جهان و با درایت و تدابیر هوشمندانه ایشان تداوم خواهد یافت و ملت شریف ایران اسلامی و مسئولین کشور با همبستگی ملی و اتحاد و فارغ از نگاه‌های سیاسی و اختلاف‌نظرهای شخصی، همچنان ثبات حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه پیشرفت را به نظاره خواهیم نشست.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/ZFPK4